1. Slik kan du forandre et helt rom – med enkle og smarte materialer
  2. Pass godt på fasaden – byggets beskyttende ytterskall
  3. Finnes norges beste forbrukslån?
  4. Derfor er bærekraft viktig for alle selskaper – uavhengig av bransje
  5. Gadgets: oversikt over de mest nyttige enhetene i 2023
  6. Overflatesliping: Presisjon i maskinering
  7. Pass på boligen din – manglende vedlikehold kan bli svært kostbart
  8. XSOLLA FJERNER BARRIERE FOR DISTRIBUSJON DIREKTE TIL FORBRUKER MED INTEGRERT FORELDREKONTROLL FOR SPILLUTVIKLER
  9. Betydningen av felger og fordelene ved å velge Felgverden.no for felger i Norge
  10. Pass på godt arbeidslys – en enkel, effektiv og rimelig investering
  11. Derfor er pulstrening både effektiv og motiverende
  12. Det du bør huske på når du handler piercing på nett
  13. Spar energi i boligen – det trenger ikke være komplisert
  14. Plassbesparende løsninger som passer til alle boliger
  15. Ikke glem dette når du skal friske opp kjøkkenet
  16. De aller beste fordelene med cashback-kort
  17. Hva er en feiemaskin?
  18. 3 sync tools for woocommerce
  19. Bruk av plastrør
  20. Hva er jeg nødt til å vite om lån uten sikkerhet før jeg søker?
  21. Robotstøvsugere – mye mer enn bare en morsom dings
  22. IPL-hårfjerning – et moderne alternativ
  23. En butikk for alt til hjemmet
  24. Å leve med stomi: Hvordan blir du vant til livet med stomi?
  25. Ideer om hva man kan gi i dåpsgave
  26. Slik sikrer entreprenører maksimal oppetid på utstyret
  27. Vær tidlig ute med jushoppingen på nett – få det fint hjemme
  28. Kjøp sofaen din på nett – enkelt, greit og rimelig
  29. Kombiner ferie og casinospilling
  30. Optimalisert lagersystem sikrer fremtiden
  31. Effektive lagerløsninger tilpasset forskjellige bransjer
  32. Auschwitz – lær mer om en mørk del av historien vi ikke må glemme
  33. Spar tid og penger med nettbasert tegneprogram til byggeprosjektene
  34. Noen «må-ha» tilbehør for alle bedrifter
  35. Alt man trenger til legesenteret
  36. Opplev stjerneskudd og meteorsvermer i Norge 2022
  37. Få hjelp med å leve sunnere
  38. Hvor du bør bruke navnesmokker
  39. Ute etter fin stemning på soverommet?
  40. Får man virkelig lån på dagen i Norge?
  41. Hvorfor bør man vurdere utedusj?
  42. Eie, leie, lease eller dele – hva er egentlig det beste bilvalget?
  43. Ensomhet er vanligere enn du tror
  44. Hva trenger du til arbeidsplassen?
  45. Alltids behov for LED lyspærer
  46. Endelig på tide å løse Rubiks kube?
  47. Spennende treningsteknologi – en julegave til deg selv
  48. Husk på å gi hjernen litt morsom trening i vinter
  49. Vinduene har svært mye å si for totalinntrykket av boligen
  50. Morsomme og praktiske gaver til lave priser
  51. Den perfekte gaven til ham og henne
  52. Hvilken størrelse på sengen er du ute etter?
  53. Vil du endelig løse Rubiks kube?
  54. Elektronikk til arbeidsplassen – tilpasset ditt selskaps behov
  55. Lag din egen pasta!
  56. På Kunstlageret kjøper du bilder på nettet – enkelt og rimelig
  57. Trenger du leilighet i Bergen?
  58. Butikken som dekker alle dine maskinbehov
  59. En flott måte å nyte hagen på!
  60. Panasonic nanoe X – sørger for ren luft i virustiden
  61. Gi en annen stil til dine vinduer
  62. Mange gode ideer for innredning
  63. Har ditt barn de rette skoene?
  64. Finn roen med brettpadling i sommer
  65. Unike speil for alle typer av baderom
  66. Mange måter å fornye hjemmet på!
  67. Hjelp med din tilstedeværelse på nettet
  68. Finn virksomheten du trenger
  69. Kan et maleri gjøre noe med humøret?
  70. Dra på en opplevelsesreise til Zanzibar
  71. Tenk på både estetikk og funksjon når du velger servant
  72. Få ren luft fra Villavent
  73. Smarte navnelapper er obligatoriske for barnefamilien
  74. Utforsk øyparadiset Malta
  75. Slik benytter du apper på en så sikker måte som mulig
  76. Kjenn rettighetene dine – uansett om du skal kjøpe, selge eller leie bolig
  77. Kjøp deg noe fint til julen!
  78. Kom i gang med trykk og produksjon av egne profilartikler
  79. Schuchardt Maskin – butikken for alle dine maskinbehov
  80. Stoltheten i å eie sin egen bolig
  81. Stort ansvar med egen hage
  82. Er spill som en tjeneste fremtiden?
  83. Slik får du råd til norgesferien: Syv spareråd
  84. Tips til innredning av hjemmekontor
  85. Sommermoten 2020 
  86. De rette verktøyene for jobben
  87. Lær å gjøre gode investeringer
  88. Kjøp en seng tilpasset alle dine behov
  89. Hvordan du kan få bedre rekkevidde på ditt nett
  90. Hvordan velge den perfekte baderomsbelysningen
  91. Hvordan man kan sove bedre
  92. Møbelet med uendelige bruksmuligheter
  93. Riktig valg av vaskemaskin
  94. Smart belysning kan forandre et helt hjem
  95. Effektiviser dugnaden med tennbriketter!
  96. 4 ting du bør tenke på når du kjøper barneklær
  97. Safari i Kenya: Det du trenger å vite
  98. Gode grunner til å kjøpe vinskap
  99. Slankeoperasjon i utlandet: Å ha eller ikke ha?
  100. Spar mye penger på å handle snop i Sverige
  101. En annen form for vinterferie : Teltferie i fjellheimen!
  102. Hold varmen i vinter med norsk kvalitet
  103. De beste ukulele-spillerne du kan prøve å bli like god som
  104. 5 grunner til å ta søvn på alvor
  105. Dette bør du tenke på når du kjøper en kontinentalseng
  106. Hold deg anonym på nett
  107. Hele hjemmet samlet i en app
  108. Her får du tak i skulpturer med symbolikk og humor
  109. Gavetips til 30-åringen
  110. Liftgardiner som holder lyset ute
  111. Spill for store og små
  112. Slik kan du enklest mulig finne et billig mobilabonnement
  113. Sov godt med en overmadrass i høy kvalitet
  114. Vaskerommet, et rom med utallige oppgaver
  115. Derfor bør man vite hva en LEI-kode er
  116. Derfor er korrekt oversettelse viktig
  117. Derfor bør man investere i en regulerbar seng
  118. Slik får du en raskere og sikrere Mac
  119. Blekkpatroner til din Brother printer til konkurransedyktige priser
  120. Rått og funksjonelt design
  121. Derfor er gode hyller viktig på et lager
  122. Hvordan krig har påvirket herremotet?
  123. GNP Energy tar opp kampen mot de norske strømgigantene
  124. Ingen camping uten campingbord
  125. Hvem har de billigste fraktprisene?
  126. Derfor er det viktig å pleie bilen din
  127. Ta ansvar for egen fremtid på arbeidsmarkedet
  128. Treningsutstyr man bør ha hvis man trener hjemme
  129. Slik kan man gjøre fakturahåndteringen lettere
  130. Ferie for barnefamilier
  131. Dra på backpacking før det er for sent
  132. Vent med å veksle valuta til du ankommer destinasjonen
  133. Viktige valg man bør ta stilling til, før man kjøper et nytt kjøkken
  134. Hvordan peisen kan bli det koseligste stedet i hjemmet?
  135. 3 måter å bruke Snapchat for markedsføring
  136. Sørg for at sykkelen aldri blir stjålet igjen
  137. Valg av riktig sengetype
  138. Er en powerbank løsningen på ditt batteriproblem?
  139. Storbritannias mest kjente høyttalere
  140. Gå fra midten og opp til toppen
  141. Hva slags bolig passer deg?
  142. Den klassiske jeansjakken
  143. Teknologiens sosiale medier
  144. Eksotisk feriested kun få timer hjemmefra
  145. 4 råd til din ny etablerte virksomhet
  146. To råd til hvordan man kan spare penger
  147. Hvilke funksjoner bør din støvsuger ha?

XSOLLA FJERNER BARRIERE FOR DISTRIBUSJON DIREKTE TIL FORBRUKER MED INTEGRERT FORELDREKONTROLL FOR SPILLUTVIKLER

LOS ANGELES –9. august, 2023

Xsolla, et ledende globalt detaljhandelselskap for videospill, har annonsert en rekke strategiske partnerskap og en betydelig utvidelse til det japanske markedet, som en del av deres kvartalsvise utgivelsesuke. Blant disse samarbeidene er partnerskapet Privacy Vaults Online, Inc. (PRIVO), ledende innen personvern- og identitetshåndteringsløsninger for barn på nett. Samarbeidet tar sikte på å styrke spillutviklere ved å legge til rette for direkte til forbruker distribusjonsstrategier samtidig som betalingssikkerhet og brukerbeskyttelse maksimeres. I tillegg har Xsolla inngått samarbeid med AppsFlyer, et ledende B2B SaaS/markedsføringsteknologiselskap, for å sømløst integrere datadrevet innsikt på tvers av plattformer. Xsolla har også fusjonert med Crypto.com, englobal cryptocurrency-plattform, for å integrere Crypto.coms betalingsløsning i Xsollas Pay Station-plattform. Sist men ikke minst.Selskapets ekspansjonsinnsats strekker seg langt utover partnerskap, ettersom det etablerer en lokal tilstedeværelse i Japan, og bekrefter deres forpliktelse til å promotere det blomstrende asiatiske spillmarkedet.

Foreldrekontroll

Xsolla, et globalt detaljhandelselskap for videospill, kunngjør partnerskap med Privacy Vaults Online, Inc. (PRIVO), en leder innen personvern- og identitetsadministrasjonsløsninger for barn på nettet, for å gjøre spillutviklere i stand til å drive direkte-til-forbruker-distribusjonsstrategier og maksimere betalingssikkerhet og brukerbeskyttelse. Med lanseringen av funksjonen for foreldrekontroll vil Xsollas utvalg av løsninger tillate utviklere å integrere et ekstra verifikasjonsnivå for foreldre, tradisjonelt levert av plattformer og markedsplasser, for å sikre trygge og kompatible betalinger i spill og direkte til forbrukersalg. .

Mens vi opplever betydelig vekst innen videospill over hele verden, er kontinuerlig innovasjon og skapelsen av trygge og morsomme opplevelser for alle målgrupper avgjørende – spesielt ettersom71 prosent av barn under 18 år spiller videospill.[1] Med den etiske behandlingen av spillere i forkant av den nye verifiseringsoppgraderingen, vil funksjonen for foreldrekontroll gi spillutviklere mulighet til å skape en trygg og sikker spillopplevelse for alle publikummere, uavhengig av plassering eller alder.

Xsolla vil samarbeide med PRIVO i dette initiativet, for å fortsette å fjerne barrierer for spillskapere og utviklere når de lager strategier for å få kontakt med publikum. Samtidig som Merchant of Record vil Xsolla hjelpe utviklere med å overholde COPPA, General Data Protection Regulation og andre sikkerhets- og sikkerhetspolicyer, inkludert de som er spesifikke for barn og mindreårige. Xsolla vil også muliggjøre etableringen av et sikkert og strømlinjeformet betalingsøkosystem som fungerer sømløst med deres utvalg av tjenester og løsninger som Xsolla Pay Station, Web Shop, Game Sales og andre. Dette vil tillate utviklere å fokusere på å skape eksepsjonell og engasjerende spilling samtidig som de opprettholder de høyeste standardene for sikkerhet, sikkerhet og personvern for sine spillere over hele verden.

Foreldrekontroll lar foreldre administrere barnets tilgang til digitale betalinger og beskytte familier mot uautorisert tilgang og kjøp. Det reduserer potensielle tvister og refusjonsforespørsler ved å forbedre kjøpets troverdighet og sikkerhet. Denne løsningen fremmer en barnevennlig brukeropplevelse, inkluderer foreldreverifisering og utstyrer foreldre med muligheten til å regulere barnas digitale transaksjoner etter behov.

«Hos Xsolla strekker vår forpliktelse seg utover å forbedre spillopplevelsen; vi er like forpliktet til å fremme konstruktiv transformasjon når industrien fortsetter å utvide seg,» sa Anton Zelenin, Chief Product Officer, Fintech hos Xsolla. «Vårt partnerskap med PRIVO understreker vår forpliktelse til å styrke sikkerheten til videospillhandel for utviklere og skapere, ved å ta store skritt for å beskytte og styrke foreldre og unge spillere over hele verden.»

«PRIVO hilser skrittene Xsolla tar for å gi foreldre kontroll over nettbetalinger velkommen samtidig som barna kan leke og engasjere seg på nettet,» sa Denise G. Tayloe, administrerende direktør i PRIVO. «Personvern for barn og åpenhet om foreldres nettbruksvaner er stadig viktigere for å bygge tillit.»

Foreldrekontrollfunksjonen vil bli integrert i Xsollas serie med produkter og løsninger senere i år. Denne funksjonen vil bli presentert og demonstrert på Gamescom 2023 som starter i august.

For å lære mer om Xsolla Parent Control, besøk: xsolla.pro/föräldrakontroll

Xsolla Goes Local i Japan

Xsolla, et globalt detaljhandelselskap for videospill, kunngjør sin ekspansjon til Japan ved å åpne et lokalt kontor i Tokyo som en del av det pågående arbeidet med å bringe innovative tjenester til nye markeder.

Dette strategiske grepet illustrerer Xsollas forpliktelse til å fremme regionale partnerskap som gagner det globale nettverket. Det understreker også Xsollas pågående forpliktelse til veksten av den asiatiske spillindustrien, som bygger på sin etablerte tilstedeværelse i Kina, Korea og Malaysia. Ved å åpne et nytt kontor i Tokyo, ønsker Xsolla lokale bransjeeksperter velkommen til å betjene sin voksende kundebase i Japan, tilpasse sine produkter og løsninger for japanske utviklere, og skape lokale partnerskap for å forbedre sine tjenestetilbud i et av verdens beste spillmarkeder.

«Hos Xsolla er vår forpliktelse å hjelpe spillutviklere med å lykkes gjennom løsninger skreddersydd til deres unike behov. Vi er ivrige etter å ønske nye teammedlemmer velkommen som vil gi lokal støtte til våre partnere her i Japan,» sa Chris Hewish, administrerende direktør i Xsolla. «Vår ekspansjon til Tokyo er et viktig landemerke i vårt pågående oppdrag om å levere en fullstendig lokalisert tjeneste som gir en ende-til-ende-løsning som møter de ulike behovene til våre partnere over hele verden.»

Xsollas altomfattende betalingsløsning, komplett med lokale betalingspartnerskap, skatte- og regulatorisk kunnskap og støtte, vil tilby internasjonale spillutviklere en måte å utvide sin rekkevidde til det japanske markedet samtidig som de hjelper lokale japanske utviklere med å skalere virksomheten sin globalt.

For mer informasjon om Xsolla Japan, besøk: xsolla.pro/japan-expansion

Partnerskap med Crypto.com

Xsolla, et globalt detaljhandelselskap for videospill,og den globale kryptovalutaplattformen Crypto.com har annonsert et partnerskap for integrering av Crypto.coms betalingsløsning på Xsollas Pay Station-plattform.

Denne transformative integrasjonen av Crypto.com Pay representerer et betydelig fremskritt i spillindustrien og skaper nye muligheter for spillutviklere og spillere, som gjør dem i stand til å akseptere kryptovalutabetalinger og strømlinjeforme transaksjoner på en brukervennlig og sikker måte for en universelt forbedret opplevelse. Denne sentrale oppdateringen utvider horisonten til digitale betalingsmetoder og tilbyr spillere flere forskjellige og foretrukne transaksjonsalternativer i digitale og metaverse miljøer. Dette samarbeidet markerer også et viktig skritt for Crypto.com for å bygge sin tilstedeværelse og nettverk i spillindustrien.


«Det er et betydelig potensial i konvergensen mellom spill og Web3,» sa Eric Anziani, administrerende direktør og Chief Operating Officer i Crypto.com. «Ved å samarbeide med en global spillleder som Xsolla og utnytte våre respektive eiendeler og ekspertise, bidrar vi til å gjøre dette potensialet til virkelighet – og gir utviklere, utgivere og spillere en sømløs måte å engasjere seg og skape verdier i kryptoøkonomien.»

Xsollas betalingsterminal, som forenkler kjøp i spillet på tvers av 200+ regioner og land ved å bruke en rekke kompatible betalingsleverandører, forbedrer tjenesten med integrering av Crypto.com Pay. Disse kommende utviklingene lover å utvide rekkevidden til utviklere og utgivere, slik at de kan engasjere en mer mangfoldig spillerbase og ta seg inn i nye, dynamiske markeder og inntektsstrømmer.

«Vi er begeistret over dette partnerskapet med Crypto.com og den betydelige integreringen av Crypto.com Pay i vår Pay Station-plattform. Spillindustrien utvikler seg raskt, og vi må tilpasse oss for å møte disse endringene. Integreringen av kryptovalutaer som en form for betaling tilbyr spillutviklere og spillere en innovativ betalingsløsning som er i tråd med det globale skiftet mot digitale valutaer,» sa Chris Hewish, administrerende direktør i Xsolla. «Vårt samarbeid med Crypto.com markerer et avgjørende øyeblikk for spillindustrien og baner vei for en mer inkluderende og sikkert spilløkosystem.»

«Vi er ekstremt glade for å ta dette første skrittet med Xsolla som en del av et bredere samarbeidsinitiativ i Korea og globalt,» sa Patrick Yoon, daglig leder for Crypto.com Korea. «Vi ser frem til å fortsette å jobbe med Xsolla for å utvikle og fremme betalingsøkosystemet og innføringen av digitale eiendeler.»

For mer informasjon omCrypto.com betalings- og betalingsstasjon, besøk: xsolla.pro/cryptocom

Partnerskap med AppsFlyer

Xsolla, et globalt videospillhandelsselskap, kunngjør partnerskap med AppsFlyer, et ledende B2B SaaS/markedsføringsteknologiselskap.

Ettersom spillindustrien fortsetter å være drevet av mobilinntekter, gir Xsollas tillegg av AppsFlyer til deres nettbutikktjenester måling på tvers av plattformer for å gjøre det mulig for utviklere å få verdifull spillerinnsikt, estimere nettbutikk- og markedsføringseffektivitet og øke salgskanalytelsen på nettet. Denne integrasjonen lar spillutviklere samle inn og analysere brukeratferd og interaksjoner på nettet og i spillet, og deretter sammenligne statistikk og få verdifull innsikt, alt gjennom brukervennlige dashboards.

«Dette partnerskapet med Xsolla lover å øke målenøyaktigheten, muliggjøre brukersegmentering og fremme en dypere forståelse av kundeflyt, atferd og engasjement,» sa Brian Murphy, AppsFlyer Head of Gaming. «Både AppsFlyer og Xsolla bryr seg dypt om å levere best mulig brukeropplevelse og målefunksjoner til markedsførere, og dette partnerskapet vil gjøre dem i stand til å ha større kontroll over sine inntektsstrategier, budsjetter og kampanjeinnsikt.»

Et fremtredende trekk ved dette samarbeidet er at det ikke bare gir brukere av AppsFlyer, som først og fremst brukes til mobilanalyse, muligheten til å spore spillernes data på nettet, men også har som mål å øke effektiviteten og gi bedre kontroll over data for de som strever. for å optimalisere og forstå deres digitale kundereise. Med fremtidige integrasjonstrinn i sikte, kan utviklere bygge dashbord på tvers av plattformer for å sammenligne beregninger og trekke ut verdifull innsikt. Denne innsatsen kommer som en del av Xsolla og AppsFlyers oppdrag om å hjelpe mobilspillutviklere ved å tilby en enhetlig kryssplattform – PC, web og app – løsning som muliggjør måling på tvers av alle markedsføringsberøringspunkter og forenkler analysen av kundereiser og aktiviteter.

AppsFlyer er et B2B-måle-SaaS-selskap som gir merkevarer mulighet til å demonstrere forretningseffekten av markedsføringstiltakene deres og ta dristigere beslutninger med større selvtillit, takket være objektive data og handlingsdyktige innsikter. Apputviklere og markedsførere bruker AppsFlyer for å bedre forstå brukeratferd og optimalisere markedsføringskampanjer for spillene deres.

«Vi er glade for å kunngjøre vårt partnerskap med AppsFlyer. Det er et viktig skritt fremover i vår pågående støtte for mobilspillutviklere,» sa Chris Hewish, administrerende direktør i Xsolla. «Mobilsektoren fortsetter å drive globale spillinntekter og vekst. Kombinasjonen av Xsollas nettbutikkløsning og AppsFlyer låser opp et vell av datadrevet innsikt i spilleratferd og -engasjement, nettbutikk- og markedsføringseffektivitet, og nettsalgskanalytelse.»

For mer informasjon om Xsolla nettbutikk, besøk: xsolla.pro/appsflyer

Om Xsolla
Xsolla er et globalt videospillhandelsselskap med et robust og kraftig sett med verktøy og tjenester designet spesielt for videospillindustrien. Siden starten i 2005 har Xsolla hjulpet tusenvis av spillutviklere og utgivere i alle størrelser med å finansiere, markedsføre, lansere og tjene penger på spillene sine globalt og på tvers av flere plattformer. Som en innovativ leder innen spillhandel, er Xsollas oppgave å løse den iboende kompleksiteten i global distribusjon, markedsføring og inntektsgenerering for å hjelpe våre partnere med å nå flere geografier, generere mer inntekter og bygge relasjoner med spillere over hele verden. Hovedkvarteret ligger i Los Angeles, California, med kontorer iBerlin, Seoul, Peking, Kuala Lumpur, Tokyo og byer rundt om i verden, Xsolla støtter store spilltitler som Valve, Twitch, Roblox, Ubisoft, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo og mer.

For mer informasjon og for å lære mer, besøk: xsolla.com

Om PRIVE

PRIVO er den første og ledende globale bransjeeksperten innen barns personvern på nett og administrering av delegert samtykke. Som en FTC-godkjent COPPA Safe Harbor siden 2004, som sertifiserer hundrevis av apper, nettsteder og spill som er toppytende og velkjente barnemerker, har PRIVO utviklet personvernløsninger for å gi positive, transparente og trygge online relasjoner mellom bedrifter, familier og skoler . PRIVOs Kids Privacy Assured-program hjelper bedrifter med å navigere i det elektroniske personvernlandskapet, inkludert COPPA, GDPR kids & the Children’s Codes, i tillegg til å tilby kompatible personvernteknologiløsninger som inkluderer ungdomsregistrering, aldersverifisering, foreldresamtykke og kontoadministrasjon.

For mer informasjon og for å lære mer, besøk:privo.com

Om Crypto.com
Grunnlagt i 2016, Crypto.com pålitelig av mer enn 80 millioner kunder over hele verden, er bransjeledende innen compliance, sikkerhet og personvern. Vår visjon er enkel: Cryptocurrency in Every Wallet™. Crypto.com er forpliktet til å akselerere adopsjon av kryptovaluta gjennom innovasjon og styrke neste generasjon av byggere, skapere og gründere til å utvikle et mer rettferdig og mer rettferdig digitalt økosystem.

 Les mer på crypto.com


Om AppsFlyer

AppsFlyer hjelper merkevarer med å ta gode valg for virksomheten deres og kundene deres med avansert måling, dataanalyse, dypkoblinger, engasjement, svindelbeskyttelse, datarens rom og personvernteknologi. Bygget på ideen om at merkevarer kan øke kundenes personvern samtidig som de leverer eksepsjonelle opplevelser, gir AppsFlyer tusenvis av skapere og 10 000+ teknologipartnere mulighet til å skape bedre, mer meningsfulle kunderelasjoner.

 For mer informasjon og for å lære mer, besøk: appsflyer.com


[1] Statista-artikkel – Videospill er mer enn barnas lek i 2022

Banner Content