I mange tiår så har det vært noen få, men store strømselskaper som har hatt monopol på det norske markedet. Det har ikke alltid vært godt for kunden, fordi jo mindre konkurranse det er på et marked, jo større makt har aktørene som de kan bruke til å holde prisene høye. GNP Energy er et mindre selskap, men er både i stor vekst samtidig som de har lang erfaring med handel og salg av strøm. Det som skiller selskapet fra de andre norske strømgigantene er at de ikke selv produserer strøm. Strømmen de selger til sine kunder kommer fra strømmarkedet der de har muligheten til å kjøpe strøm til lavest mulig pris, som de så selger rimelig til sine kunder.
Er man interessert i å lese mer om selskapet så kan man sjekke ut GNP Energy på Facebook.
God kundeservice er viktig
Det noen selskaper kanskje undervurderer litt, er viktigheten av god kundeservice. Som kunde så ønsker man å komme i kontakt med kundeservice relativt fort, og selvfølgelig bli behandlet med respekt. Det kan fort skje misforståelser eller feil ved alle produkter hos alle mulige virksomheter, og hvis det først skjer så er det viktig at bedriften tar kundens problem seriøst. Hos GNP Energy er de opptatt av god kundeservice og at kunden får en forståelig strømregning. Samtidig er mange kunder opptatt av å kunne ha flere forskjellige strøm-avtaler å velge i mellom, ettersom at behovene kan variere. GNP Energy tilbyr flere forskjellige strøm-avtaler sånn at man som kunde kan finne den strømavtalen som passer perfekt til ens forbruk, enten det er til huset, hytta eller leiligheten.
Hvis man er nysgjerrig på å vite mer om hvilke løsninger GNP Energy tilbyr sine kunder så kan man også sjekke ut GNP Energy sin YouTube-kanal. Besøk GNP Energy her hvis dette høres spennende ut.